כאב העקירה: עקר שן בינה ונעלם לו חוש הטעם

    מוטי סבן No Comments on כאב העקירה: עקר שן בינה ונעלם לו חוש הטעם

    טיפול פשוט של עקירת שן בינה הסתיים באיבוד התחושה בלסת ובלשון | הרופא הכחיש שזה בגלל העקירה | בית המשפט לא התרשם מהרופא וקבע כי עליו לשלם 122 אלף ש"ח למטופל

    8:13
    19.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on כמה, איך ומתי אפשר להסתכן למען הפרנסה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אדם תושב תל אביב הגיש תביעה לבית המשפט, הנתבע רופא שיניים שעקר לו שן בינה, בעקבות העקירה טוען התובע נאבד לו חוש הטעם, הרופא קבע לו נכות על 13%.

    הכל התחיל לפני שש שנים ד' תושב תל אביב עובד במאפייה במרכז הארץ, חש כאבים עזים באחת משיני הבינה שלו, הוא פנה לרופא שיניים על מנת שיבצע לו עקירה, הרופא החל את הטיפול ובעיצומה של העקירה, הרגיש כאבים חזקים בלשון ובלסת, הרופא סיים את הטיפול תפר לו את המקום וגבה 500 ש"ח עבור הטיפול. בסיום הטיפול קיבל מרשם לאנטיביוטיקה.

    לאחר הטיפול הרגיש ד' שהלשון בצד שמאל רדומה וגם החניכיים בצד שמאל רדומות, הוא פנה אל הרופא וביקש לדעת את התשובה על המצב הבלתי נסבל שנקלע אליו. הרופא פתר אותו בתשובה סתמית שזה יעבור ולא נתן שום טיפול. שהכאבים גברו והמשיך לסבול מחוסר תחושה בחניכיים פנה שוב אל הרופא, ושוב אמר לו שאין כלום, וחוסר התחושה נובעת מפגיעה עצבית כתוצאה מתאונה שעבר בילדותו.

    ד' ביקש מהרופא שייתן לו את התיק הרפואי שלו, ולתדהמתו הרופא סירב, רק בגלל התערבות של משרד הבריאות התיק הרפואי הועבר לידיו. ד' פנה לבית משפט ותבע את הרופא על הנזק שנגרם לו.

    השופט שקיבל לידיו את גרסתו של ד' מגובה בהקלטות שיחות עם הרופא, הרופא טען כי הוא לא עקר את השן המדוברת, ד' המציא את החשבונית בו הרופא כותב שהוא עקר את השן המדוברת. הרופא אף קבע לו 13% נכות בגלל חוסר התחושה וכי מקשה עליו בתפקוד היומיומי.

    השופט פסק לטובתו פיצויים על סך: 122.000 ש"ח אחרי שראה שעדותו של ד' נכונה ומגובה בהקלטות ותצהירים, וכי גרסץ הרופא הייתה חסרת יושרה וכי הוא שינה את גרסאותיו כמה פעמים.



    0 תגובות